JAKÝ JE NÁŠ ROZVRH?
Denní program

Dopoledne
- 7:00 - 8:30 Příchod
Spontánní hra a individuální práce s dětmi, nabídka kreativních činností. - 8:30 - 9:10 Společné zahájení dne (písnička, říkanka a taneček).
- 9:15 – 9:45 Svačinka (děti se samy podílejí na její přípravě, servírování i prostírání).
- 10:00 – 11:15 Nabídka tvůrčích, pohybových nebo klidových činností dle výběru a volná hra, pobyt venku.
- 11:15 – 11:30 Hygiena, příprava na oběd
Vyzvedávání dětí, které jsou bez oběda

Odpoledne
- 12:00 – 12:30 Hygiena, příprava na odpočinek
Vyzvedávání dětí po obědě - 12:30 – 14:30 Odpočinek, klidové a tvůrčí činnosti dle výběru
- 14:30 – 14:45 Hygiena, příprava na svačinu
- 14:45 – 15:00 Svačinka (děti se samy podílejí na její přípravě, servírování i prostírání)
- 15:00 – 16:30 Nabídka tvůrčích, pohybových nebo klidových činností dle výběru a volná hra, pobyt venku
- 15:00 – 17:00 Individuální práce s dětmi a kreativní činnosti
Vyzvedávání dětí
Doporučujeme přivést dítě nejpozději do 8:30 hodin, aby se mohlo plně zapojit do programu.
Po 17. hodině je odchod možný pouze po předchozí dohodě, a to den předem. Za každou započatou půlhodinu po 17. hodině se hradí příplatek 100 Kč.
Děti ve věku od 12 do 18 měsíců mají individuální režim přizpůsobený jejich potřebám, zatímco starší děti si samy vybírají z nabízených aktivit.
Tvořivé dílničky
V dětské skupině se děti účastní tvořivých dílniček, kde malují, kreslí, stříhají, nalepují a učí se pracovat s tužkou. Tím rozvíjíme jejich kreativitu, smyslové vnímání a především jemnou i hrubou motoriku.
Pomocí Montessori pomůcek děti učíme praktickým dovednostem, jako je zapínání knoflíků, zavazování tkaniček, rozvazování uzlíků nebo používání příborů, nůžek a dalších nástrojů. Tyto schopnosti jim pomohou v každodenním životě.
Hudební a rytmická výchova
S dětmi v dětské skupině zpíváme a rozvíjíme jejich hudební sluch, cit pro rytmus, schopnost naslouchání, napodobování a paměť. Prostřednictvím písniček a říkadel také procvičujeme výslovnost a rozšiřujeme slovní zásobu.
V naší školičce využíváme různé hudební nástroje, jako jsou boomwhackers, dřívka, bubínky, triangly, pianino, xylofon, kytara a bicí.
Fyzické cvičení
Každý den se v dětské skupině věnujeme cvičení, které zahrnuje balanční pomůcky, overbally, podložky a další aktivity. Říkanky a písničky spojené s tanečky a pohybem doplňujeme prostorovými hrami, které podporují rozvoj sportovních dovedností, orientace v prostoru a sociálních schopností dětí.