Odjakživa jsem tušila, že mým posláním bude práce s dětmi – možná to má co dělat i s dlouhou tradicí učitelství v rodině, přičemž i moje maminka je učitelkou ve školce. Ráda jsem tam s ní trávila čas i ve vyšším dívčím věku, jezdila na tábory jako instruktor a když jsem se na gymnáziu rozhodovala, kam dát přihlášku, pedagogický obor byl jasnou volbou. Nastoupila jsem na Učitelství pro 1. stupeň a během pár měsíců zjistila, že to není to pravé pro mě, protože chci být s těmi nejmenšími. Přešla jsem tedy na dálkové studium Učitelství pro MŠ, dodělala si kurz chůvy a nastoupila do MŠ jako Chůva k dvouletým dětem. Od té doby se mi narodily dvě děti, začala jsem pracovat jako učitelka v MŠ a ani jednou jsem o svém rozhodnutí nepochybovala. I z pohledu matky tak vím, jakého člověka bych chtěla mít u svých dětí a taková se snažím být. S dětmi se ráda věnuji hudebně pohybové činnosti, využití klavíru, orffových nástrojů apod., rozvíjení předmatematických představ, kreativní tvoření s důrazem na individuální představy dětí.